یادگیری از تجربیات فعالان تبلیغات آنلاین

یادگیری از تجربیات فعالان تبلیغات آنلاین مدیااد

امروزه تبلیغات اینترنتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که اکثریت مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین صرف می‌کنند.از همین رو هزینه برای تبلیغات در فضای وب نسبت به سال های گذشته در ایران رشد چشمگیری داشته است.

یادگیری از تجربیات فعالان تبلیغات آنلاین

یادگیری از تجربیات فعالان تبلیغات آنلاین

یادگیری بازاریابی آنلاین

اخیراً مدیااد، بلاگ خود را راه‌اندازی کرده است. در بلاگ مدیااد، اطلاعات و نکات مفیدی توسط اعضای تیم مدیااد ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که مطالب مطرح‌شده در این بخش، تنها جنبه آموزشی ندارد و یا ترجمه صرف از منابع خارجی نیست، بلکه تجربیات مدیران کمپین های تبلیغاتی  مدیااد است که در طول زمان گردآوری شده و به صورت رایگان در اختیار تبلیغ‌دهندگان و ناشران قرار می‌گیرد. هدف بلاگ مدیااد، آموزش تئوری دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات اینترنتی نیست، بلکه هدف اصلی این بلاگ، کمک به تبلیغ‌دهندگان برای داشتن تبلیغات با بازدهی بیشتر و ناشران برای کسب درآمد بیشتر است.

یادگیری از تجربیات فعالان تبلیغات آنلاین

نکات تجربی مطرح‌شده در پست‌های بلاگ مدیااد به طور قابل توجهی به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به راحتی در پنل مدیااد پیاده‌سازی کنند، نرخ کلیک و نرخ تبدیل بیشتری بدست آورند و اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند. به علاوه، ناشران و صاحبان رسانه نیز می‌توانند با انواع فرمت‌های تبلیغاتی مدیااد آشنا شوند و نحوه کار با پنل ناشرین مدیااد را بیاموزند.

نکات طراحی یک دکمه CTA خوب، راهکارهای کاهش بانس ریت، برنامه‌ریزی کمپین‌ بازاریابی دیجیتال موفق، نکات نوشتن عناوین تبلیغات اینترنتی، مشخصات یک لندینگ پیج خوب، معرفی ابزارهای آنالیز و نحوه استفاده از آن‌ها از جمله مطالبی است که در بلاگ مدیااد به صورت ساده و قابل فهم توضیح داده شده است.

پلتفرم تبلیغات آنلاین مدیااد

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغ برند خود در فرمت‌های بنری، همسان و ویدئویی در معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها نمایش دهند و مخاطبان هدف خود را جذب کنند و فروششان را افزایش دهند. به علاوه، صاحبان رسانه نیر می‌توانند از طریق فروش جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت خود، کسب درآمد ‌کنند. تاکنون، بیش از ۱۰۰ برند و کسب‌وکار معتبر ایرانی برای تبلیغات خود به مدیااد اعتماد کرده‌اند. به علاوه، مدیااد دارای ۴ میلیارد نمایش ماهانه است که نشان‌دهنده ظرفیت بالای تبلیغات در مدیااد است.

به تازگی تبلیغات نتیو مدیااد بر روی سایت ورزش ۳ نیز فعال است و تبلیغ دهندگان میتوانند به جای اجاره بنر تبلیغاتی، کمپین تبلیغات همسان را در وبسایت ورزش ۳ مقایسه کنند.

لينک کوتاه: http://company.tech-news.ir/?p=165

مطالب مرتبط

ديدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.